ابهام در مرگ دختر ۱۴ ساله در اتوبان نیایش/ اورژانس: احتمال خودکشی ضعیف است



 اخبار  حوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز

شب گذشته جسد نیمه جان دختری ۱۴ ساله در اتوبان نیایش پیدا شد و هنوز مشخص نیست؛ علت مرگ این دختر چیست؛ اما براساس احتمالات اورژانس فرضیه خودکشی این دختر دور از ذهن است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مرگ دختری ۱۴ ساله در اتوبان نیایش که جسد او در خیابان افتاده بود، خبرساز شد و در شبکه‌های مجازی از این حادثه به عنوان خودکشی دیگر یاد کرده بودند؛ این در حالیست که همچنان مشخص نیست؛ مرگ این دختر ناشی از خودکشی بوده یا تصادف. در همین رابطه، جلال ملکی در تشریح حادثه به خبرنگار ایلنا، گفت: پس از اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵، گروهی از آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده و با دختر جوانی مواجه می‌شوند که صورتش خون آلود است و در وسط اتوبان افتاده است و آن را تحویل اورژانس می‌دهند که متوجه می‌شوند، فرد فوت کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به دلیل اینکه هیچ فردی زمان مرگ این خانم را ندیده است، نمی‌توان گفت که این شخص خود را از بالای پل پرت کرده است یا خیر، گفت: احتمالاتی نظیر خودکشی و یا پرت شدن از سوی فرد دیگر مطرح است که باید منتظر نتیجه پزشکی قانونی ماند.

حامد مددی؛ یکی از کار‌شناسان اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره علت مرگ این دختر به خبرنگار ایلنا، می‌گوید: در حال حاضر جسد این دختر به پزشکی قانونی فرستاده شده است و دلیل مرگ این دختر باید توسط پزشکی قانونی اعلام شود. اما زمانی که آتش نشانی بر بالین این دختر حضور پیدا کرده بود، سطح هوشیاری پایینی داشت و با حاضر شدن اورژانس در محل، مرگ دختر تایید شد. براساس گزارش ماموران ما این دختر دچار شکستگی نشده و احتمال سقوط و یا خودکشی او ضعیف است، اما به هر صورت پزشکی قانونی باید علت مرگ را اعلام کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------