آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تشریح جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوس



حجت الاسلام و المسلمین اکبری آخرین جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوس در بندرعباس را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری در گفت‌وگو با  میزان، آخرین جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوس در بندرعباس را تشریح کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: اعضای این باند با لباس شخصی و مسلح با استفاده از تابلوی ایست، خودروها را نیمه شب در جاده بندرعباس به سمت کهورستان و حد فاصل روستای قلات بالا متوقف کرده و در پوشش پلیس نامحسوس از آنان مدارك خودرو و هویتی می خواستند و با استفاده از این پوشش اقدام به راهزنی و سرقت اموال مردم و رانندگان می کردند که با عملیات نیروی انتظامی و همکاری مردم دستگیر و تحویل مراجع قضایی  استان شدند.

این مسئول عالی قضایی اضافه کرد: راهزنان در آخرین اقدام مجرمانه خود در پوشش ایست بازرسی ساختگی در مسیر بندرعباس به سمت روستای کهورستان،پس از متوقف کردن یك دستگاه خودروی سواری  تویوتای دوكابین  و تهدید سرنشینان خودرو به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکف ،ضمن سرقت خودو اقدام به گروگانگیری سرنشینان می‌کنند.

وی همچنین گفت: در جریان درگیری یکی از راهزنان در پی تیراندازی به وسیله همدست خود كشته می شود و سارق مسلح دوم پس از توقف خودرو ، توسط گروگان ها و با همكاری اهالی و عوامل بسیج روستای قلات بالا دستگیر شده و سارق سوم نیز كه با یك دستگاه خودرو زانتیا که همدستان خود را همراهی می کرده است با استفاده ازشلوغی محل و تاریکی شب اقدام به فرار کرده که  پس از شناسایی تحت تعقیب است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه تصریح کرد : سارق  دستگیر شده دارای سوء پیشینه کیفری بوده و  درجریان بازجویی های مقدماتی به عمل آمده در مراجع انتظامی  به سابقه چهار فقره سرقت اعتراف کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------