آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مزاحمت اینترنتی به خاطر شکست عشقی



دختر جوان زمانی که برای شارژ کردن تلفن همراهش به مغازه‌ای مراجعه کرد، نمی‌دانست با دردسری بزرگ روبه‌رو خواهد شد. 

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته دختری جوان با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌ رضوی از سرقت و انتشار اطلاعات و عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی موبوگرام خبر داد و برای دستگیری مجرم اینترنتی درخواست کمک کرد .

شاکی در اظهاراتش گفت: من و خانواده‌ام به شهر مشهد سفر کرده بودیم. چند روز بعد که به خانه‌مان بازگشتیم، با مزاحمت‌هایی روبه‌رو شدم. نمی‌دانستم این مزاحمت از سوی چه کسی است. او مدام با ارسال پیام‌هایی در شبکه اجتماعی موبوگرام از من می‌خواست با او دوست شوم که توجهی به این درخواست‌ها نکردم. او حتی اطلاعات و عکس‌های خصوصی و شماره تلفن اقوام، دوستان و خانواده‌ام را به دست آورده بود و در ادامه تعدادی از عکس‌های مرا هم منتشر کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران ردپای مردی جوان را در این زمینه به دست آوردند و او که در مغازه‌ای کار می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: متهم 24 ساله با انتقال به پلیس فتای استان خراسان‌رضوی بازجویی شد و به سرقت و انتشار عکس و اطلاعات خصوصی شاکی اعتراف کرد.

او در اظهاراتش گفت: چند روز قبل شاکی به مغازه‌ام آمد و ادعا کرد شارژ تلفن همراهش تمام شده و از من خواست اجازه دهم آن را به برق بزند. از یک لحظه غفلت دختر جوان سوءاستفاده کرده و عکس و اطلاعات خصوصی او را سرقت کردم. بعد با ارسال پیام‌هایی برایش از طریق موبوگرام، می‌خواستم او را مجبور کنم با من دوست شود اما او قبول نکرد و مجبور شدم تهدیدش کنم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------