انتقام تلگرامی از 2 زن سارق



مردی که برای انتقام از دوستان همسرش، عکس‌های آنها را در تلگرام منتشر کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد، احتمال می‌داده آنها سارق وسایل خانه‌اش باشند.

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی هفته گذشته دو زن جوان با حضور در پلیس فتای استان مرکزی از منتشر شدن عکس‌هایشان در تلگرام به عنوان دزدان تحت تعقیب خبر دادند.

آنها در شکایتشان گفتند ما با هم دوست هستیم. چند روز قبل متوجه انتشار عکس خود در تلگرام شدیم. فردی با انتشار عکس ما، مدعی شده که دزد هستیم و پلیس در تعقیب ماست. این فرد آبروی ما و خانواده‌مان را برده و در خیابان همه به عنوان دزد به ما نگاه می‌کنند. حتی چند نفر هم با پلیس تماس گرفته و ما را به دردسر انداخته‌اند.

درادامه تحقیقات ماموران فتا ردپای مردی را در این ارتباط به دست آوردند و او را دو روز پیش دستگیر کردند. وی با انتقال به پلیس فتا در بازجویی‌ها گفت: من شاکیان پرونده را نمی‌شناختم. دوستم عکس این دو نفر را به من داد و خواست آنها را در تلگرام به عنوان متهمان به سرقت معرفی کنم. می‌گفت با آنها اختلاف دارد. توسط دوستم برای این کار اجیر شدم و گمان نمی‌کردم خود را به دردسر بیندازم.

سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی در این باره گفت: با اعتراف این متهم، دوست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات از وی مشخص شد که دو شاکی پرونده با همسر او آشنایی داشته و به خانه‌شان در رفت و آمد بودند که در این آمد و شد وسیله‌ای از خانه‌شان گم می‌شود بنابراین به این دو نفر ظنین می‌شود. متهم به جای این که در این باره شکایتی را مطرح کند، در اقدامی خودسرانه دست به انتقامگیری اینترنتی زده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------