اعدام دزد مسلح در ملأعام +عکس



مردی که در جریان دستبرد ناکام به طلافروشی در شهرستان هرسین دستگیر شده بود، در میدان آزادی شهر کرمانشاه به دار مجازات آویخته شد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده بعدازظهر بیست و ششم شهریور سال 1393 زمانی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان هرسین قرار گرفت که مردی در تماس با پلیس از سرقت نافرجام سه مرد مسلح به یک طلافروشی در این شهر خبر داد.

ماموران با حضور در محل متوجه شدند سارقان که سه مرد نقابدار بودند، موفق به سرقت طلاها نشده و با زخمی کردن دو نفر فرار کرده‌اند. سارقان نیز دو هفته پس از این ماجرا شناسایی و دستگیر شدند. متهمان به سرقت ناکام از طلافروشی و زخمی کردن دو نفر اعتراف کردند.

متهمان روانه زندان شده و پرونده قضایی آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد. مدتی بعد این افراد در دادگاه انقلاب محاکمه شدند که یکی از آنها به اتهام محاربه به اعدام و یکی از همدستانش به اتهام معاونت به 20 سال و دیگری نیز به 25 سال حبس محکوم شدند. احکام توسط قضات شعبه 4 دیوان عالی کشور تائید و به واحد اجرای احکام دادگستری ارسال شد .

با گذشت حدود دو سال، روز یکشنبه سرکرده این باند از زندان به میدان آزادی شهر کرمانشاه منتقل و مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شد. با مرگ این تبهکار، پرونده زندگی او برای همیشه بسته شد.

مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این‌باره گفت: دستگاه قضایی به طور ویژه به این پرونده رسیدگی کرد و مرد تبهکار اعدام شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------