۴۰۰ فقره سرقت از صندوق صدقات



فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو سارق حرفه‌ای صندوق صدقات در شهریار و کشف ۴۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار محسن خانچرلی از دستگیری دو سارق حرفه‌ای صندوق صدقات در شهریار و کشف ۴۰۰ فقره سرقت خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده در خصوص دستگیری دو سارق صندوق صدقات توسط کلانتری‌های شهریار برابر دستور مقام قضائی پرونده به همراه متهمان تحویل پایگاه پلیس آگاهی شهر اندیشه شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: در بازرسی از متهمان یک‌میلیون و ۸۰ هزار ریال پول خرد و همچنین یک عدد آچار آلن، یک عدد کلید بلند و یک عدد میله آهنی بلند کشف شد.

وی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات پلیس متهمان پس از مواجه‌شدن با ادله و آلات و ادوات سرقت به ۴۰۰ فقره سرقت صندوق صدقات در چهار ماه اخیر در شهرستان شهریار اعتراف کردند.

خانچرلی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند که با همکاری یکدیگر و تعقیب و مراقبت در محله‌هایی که صندوق صدقات وجود داشت شبانه با باز کردن صندوق صدقات به سرقت پول از داخل صندوق‌ها می‌پرداختند.

وی ابراز کرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد آنها در گذشته به دلیل نگهداری مواد مخدر دستگیر شده و دارای سوابق کیفری بودند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان متذکر شد: متهمان برابر دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------