آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پاتک پلیس پایتخت به پاتوق شیشه‌ای خیابان گیلکی/ کشف فشنگ صوتی از مخفیگاه قاچاقچی



پلیس پایتخت در اقدام ضربتی قاچاقچی معروف شرق تهران به دام انداخت و از مخفیگاه وی تعدادی زیادی پایب، فشنگ صوتی و شمشیر کشف و ضبط کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعاليت يكي از قاچاقچيان حرفه اي و سابقه دار مواد مخدر در محدوده خیابان گیلکی؛ رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ماموران مبارزه با مواد مخدر این یگان با انجام كارهاي تحقيقاتي دریافتند متهم اقدام به حمل و توزيع مواد مخدر در محدوده شرق تهران می کند که مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده و در راستای اجرای دستور مقام قضائی ماموران در تاریخ 19 اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم "م.ک" در خیابان گیلکی اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به ورود به منزل وی کرده و موفق شدند مقدار970 گرم شيشه؛ 5گرم هروئين؛25گرم ترياک؛پنج ميليون و هفتاد هزار تومان وجه نقد؛يک جعبه شامل 10عدد فشنگ صوتي که مربوط به کلت کمري بوده؛سه قبضه شمشير و سه قبضه نيمچه؛يک شوکر و يک گازاشک آور؛ هزار و چهل عدد پايپ از وي کشف کنند.

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: متهم به منظور فرار از چنگال قانون مبلغ 50 ميليون ریال وجه نقد به ماموران وظیفه شناس کلانتری 121سلیمانیه رشوه پشنهاد داد که از سوی ماموران رد و صورتجلسه شد و در ادامه به همراه اموال مکشوفه به کلانتري دلالت داده شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------