روش بی‌شرمانه مرد عاشق پیشه برای منصرف کردن همسرش از طلاق



سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی واتس آپ اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت نموده بود توسط این پلیس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حمیدرضا انصاری" سرپرست پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: پلیس فتا استان بوشهر در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت و توهین و تهدید همسرش از طریق ارسال پیام در شبکه های اجتماعی موبایلی واتس آپ به خودش و خانواده اش بلافاصله تیم تحقیقاتی تشکیل و وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ همسر وی که در حال حاضربطور جداگانه زندگی می کنند و قصد طلاق دارند با ارسال پیام هایی توهین آمیز حاوی تهمت و افترا به اعضای خانواده اش،  وی را تهدید به انتشار عکس های خصوصی اش در فضای مجازی نموده است.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر اظهارداشت: کاراگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مستندات مربوطه جمع آوری، متهم ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: قبول دارم پیامهایی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ به برادر همسرم و خانواده اش فرستاده ام ولی قصد هیچگونه تهدید یا توهینی به هیچکدام از آنها ندارم و به خاطر منصرف کردن همسرم از طلاق  این عبارات را به کار برده ام در حال حاضر نیز از کرده خود نادم و پشیمانم.

سرهنگ حمیدرضا انصاری  افزود: پرونده تکمیل شده به همراه متهم جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه فضای مجازی و استفاده از اینترنت فرصت مناسبی جهت استفاده صحیح در راستای ارتقاء علم و دانش بوده، اما متأسفانه برخی از افراد از این فضا برای انتقام و تهدید استفاده میکنند که پلیس فتا با این افراد مبارزه و سعی دارد محیط فضای مجازی را برای هرگونه فعالیت صحیح و مثبتی امن و آرام نگه دارد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------