هكر جی میل در كرمان شناسایی شد



رئیس پلیس فتا كرمان گفت: متهمی كه در شبكه اجتماعی تلگرام به بهانه فروش جم بازی "كلش آف كلنز" تعداد 50 جی میل(gmail )را هك كرده بود در عملیات كارآگاهان سایبری پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "كامبیز اسماعیلی" گفت: دو نفر شهروند به دفتر پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند در یك كانال تلگرامی كه به ظاهر خرید و فروش جم بازی كلش آف كلنز در آن انجام می گرفته عضو شده اند و سپس جی میل آنها هك شده است.

اسماعیلی افزود:كلاهبردار اینترنتی با ایجاد یك كانال تلگرامی با عنوان خرید و فروش جم با ترفند های مختلف رمز های جی میل قربانیان را اخذ كرده و در اختیار خود قرار می داد.

این مقام انتظامی گفت:تیم كارآگاهان سایبری این پلیس وارد عمل شدند و با استفاده از توان فنی و امكانات پلیسی متهم را شناسایی كردند.

وی در ادامه افزود: طی احضاریه ای فرد به پلیس فتا فرا خوانده شد و از وی در این خصوص تحقیق به عمل آمد که با توجه به مدارك موجود متهم راهی جز اعتراف به بزه انتسابی در مقابل خود ندید.


سرهنگ اسماعیلی گفت: متهم در حدود 50 جی میل را هك كرده و اطلاعات آنها را در اختیار گرفته بود كه در نهایت پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.


رئیس پلیس فتا استان كرمان در پایان هشدار داد:تبلیغات در فضای مجازی به ظاهر جذاب است اما كاربران شبكه های اجتماعی باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------