انتشار "فیلم عروسی خاله" در فضای مجازی/خواهرزاده تبهکار دستگیر شد




اخبار حوادث - انتشار "فیلم عروسی خاله" در فضای مجازی/خواهرزاده تبهکار دستگیر شد

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: عامل انتشار فیلم خصوصی یک مجلس عروسی در فضای مجازی توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر انتشار فیلم خصوصی و خانوادگی خود را در فضای مجازی داشت.
 
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود عنوان کرد گوشه ای از مراسم نامزدی و ازدواج وی توسط یکی از شرکت کنندگان در مراسم به صورت غیرمجاز در اینترنت منتشر شده است.
 
عرفانی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان پس از بررسی‌های اولیه و در پی تحقیقات فنی صورت گرفته توانسته‌اند رد متهم را در فضای مجازی پیدا و پس از هماهنگی وی را به مکان پلیس فتا منتقل کردند.
 
وی تصریح کرد: متهم که خواهرزاده خانم شاکی بود با ندامت از عمل خود گفت قسمت‌هایی از نامزدی و مراسم ازدواج خاله خود را در اینترنت به نمایش عموم درآوردند که پس از تشکیل پرونده، وی به همراه پرونده تشکیل شده به دادگاه معرفی شد.
 
عرفانی از شهروندان خواست در نگهداری اطلاعات شخصی و تصاویر خصوصی خود هوشیار و مراقب باشند، چراکه با توجه به گسترش ارتباطات در فضای مجازی به راحتی این اطلاعات می‌تواند در دسترس عموم قرار گیرد.  
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------