آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق کیف 30 میلیونی را شناسایی کنید



پلیس برای شناسایی سارق کیف 30 میلیون تومانی مسافر فرودگاه از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش جام‌جم ، 27 اسفند سال گذشته زنی سالخورده زمانی که چمدان و کیف دستی‌اش را در محوطه گیت فرودگاه مهرآباد گذاشت، متوجه سرقت کیفش شد؛ کیفی که حاوی بیش از 30 میلیون تومان طلا بود.

مسافر سالخورده با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران ماجرای سرقت کیف پر از طلایش را خبر داد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد. در این مرحله ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت پرداختند که مشخص شد زمانی که زن مسافر کیف پر از طلایش را روی صندلی جا گذاشته بود، مردی میانسال کیف را برمی‌دارد و سریع از محل دور می‌شود.

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

در این مرحله ماموران جست‌وجو برای دستگیری سارق را آغاز کردند، اما موفق به یافتن وی نشدند. بنابراین با درخواست قضایی بازپرس پرونده، تصویر این سارق فراری در روزنامه چاپ می‌شود تا افرادی که از مخفیگاه و هویت او خبر دارند، در تماس با شماره‌های 63956683 و 61022650 پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران اطلاعات خود را در اختیار ماموران قرار دهند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------