سوء تفاهم خانوادگی به فضای مجازی کشیده شد



رئیس پلیس فتا ایلام از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی یکی از شهروندان ایلامی که به خاطر یک سوء تفاهم خانوادگی بوجود آمده بود،خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "علی کسانی" گفت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای او در فضای مجازی  موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد:بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرم اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی و ارسال پیامک های تهدید آمیز  برای شاکی کرده است.

رئیس پلیس فتا گفت:پس ازاظهارات شاکیه و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی موضوع بررسی و مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان كرد: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی  و در اقدامی غافلگیرانه  او را دستگیر كنند.

وی با اشاره به اینکه ریشه اصلی این پرونده یک سوء تفاهم خانوادگی بوده است،تصریح کرد:متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکیه و انتقام جویی ابراز کرد.

سرگرد کسانی به شهروندان توصیه کرد: فضای سایبر را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی و کینه توزی انتخاب نکنند چرا که انتشار هر گونه فایل عکس ونوشته در این فضا به سرعت فراگیر  شده و مممن است عواقب جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------