هک "تلگرام " دختر خوشتیپ به خاطر رسیدن به اهداف شوم



فردی ناشناس که در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به هک حساب کاربری و ارسال پیام از جانب افراد می‌کرد توسط مأموران پلیس‌فتا مازندران دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبرگفت : در پی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر این که ، پیامی از طرف شخصی ناشناس با مظمون " به منظور به روزرسانی برنامه تلگرام خود کد 5 رقمی که برای شما ارسال می گردد را ارسال نمائید" اقدام به ارسال کد 5 رقمی برای فرستنده این پیام  کرد .

وی افزود ، بعد از ارسال این کد به شماره فرستنده پیام ، متوجه هک صفحه تلگرام  شخصی خود و ارسال پیام  توهین آمیز به اشخاصی که شماره تلفن آن ها در لیست تماس وی بوده شده است .

رییس پلیس فتای استان مازندران افزود :  پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت و ماموران با بررسی های فنی و تخصصی متهم را با استفاده از اینترنت مربوط به مخابرات اقدام به دسترسی به صفحه تلگرام شاکی  کرده بود را شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند .

محمدنژاد  در ادامه تصریح کرد : متهم در بازجوئی ها ، ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت؛ با استفاده از یک خط ایرانسل اقدام به ارسال پیام برای شاکیه در شبکه اجتماعی تلگرام مبنی بر ارسال کد 5 رقمی کرد و سپس با به ورود به صفحه کاربری شاکیه در تلگرام از جانب وی اقدام به ارسال پیام برای دوستانش می کرد .

متهم هدف از این عمل را برقراری رابطه دوستی با شاکیه که در اطراف منزلشان  سکونت داشت عنوان ، و پس از تکمیل تحقیقات پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------