دستگیری سارق طلاهای کودکان با 20 فقره سرقت در زنجان



فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و کش روزنی حرفه ای طلاهای کودکان خردسال خبر داد و گفت: این سارق به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار دكتر " عليرضا صالحي " با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان خدابنده در اجراي طرح مبارزه با سرقت كش روزني طلاهاي كودكان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


سردار صالحي افزود: با اين اطلاع بلافاصله ماموران انتظامي و آگاهي تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند که در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد فردي با كمين در محل هاي خلوت طلا و زيورآلات كودكان را سرقت و به سرعت از محل متواري مي شود.


فرمانده انتظامي استان زنجان عنوان داشت: ماموران پس از تحقيقات ميداني ، روز گذشته موفق شدند متهم را كه در حال پرسه زني بود دستگير و در بازرسي از وي چند گوشواره و دستبند طلا كودكانه كشف کنند.


وي با اعلام اينكه متهم به مواد مخدر اعتياد دارد خاطر نشان کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده و در مواجهه با ادله پليسي به 20 فقره سرقت طلا هاي كودكان اعتراف کرد.


سردار صالحي با اشاره به اينكه متهم به مرجع قضائي معرفي شد گفت: پليس درباره مراقبت از كودكان به منظور پيشگيري از سرقت طلاي آنان هشدارهاي لازم را به شهروندان ارائه داده و انتظار دارد خانواده ها نيز نسبت به اين موضوع هوشياري و توجه بيشتري داشته باشند.


وي توصيه كرد: كودكان خود را براي بازي در كوچه و خيابان تنها رها نكنند و حتي در پارك ها و فضاهاي تفريحي نيز مراقب فرزندان خود باشند تا فرصت سوء استفاده براي افراد معتاد و سارقان خياباني فراهم نشود .

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------