آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

كشف زمين خواري 13 ميلياردي در زنجان



فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي خبر داد که بيش از27 هكتار از اراضي ملي را به ارزش بيش از 13 ميليارد ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار دكتر " عليرضا صالحي " اظهار داشت: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره کل راه و شهرسازي به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: با تحقيق و بررسي هاي انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زميني به مساحت بيش از 27 هكتار از اراضي ملي و دولتي به ارزش 13ميليارد وپانصد ميليون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني مورد تصرف قرارگرفته است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه سند اين زمين ها از طرف اداره کل راه و شهرسازي ارائه شده است خاطر نشان كرد: پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد .

سردار صالحي از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------