نشست زمین در خیابان مولوی



جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست زمین در خیابان مولوی از ساعت 8 صبح امروز خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت حدود 8 صبح در خیابان مولوی در مسیر شرق به غرب قبل از میدان محمدیه در یک وسعت گسترده‌ای زمین نشست کرد.

او گفت: با توجه به نشست زمین این مسیر مسدود شد و تردد تمامی وسایل نقلیه از خیابان مولوی در محدوده میدان محمدیه ممنوع شد.

سرهنگ عابدی گفت: با توجه به گستردگی نشست زمین حداقل دو تا سه روز محدودیت تردد خواهیم داشت و عوامل پلیس نیز در محل حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در زمان انسداد از خیابان مشهدی حسن به سمت غرب وارد خیابان خیام و سپس به سمت شمال تغییر مسیر می دهد گفت: همچنین خطوط BRT آزادی- خاوران با تغییر مسیر مواجه هستند که بر این اساس اتوبوس‌های که از شرق به غرب در حال حرکت هستندباید از میدان محمدیه به سمت جنوب و از خیابان شوش به سمت میدان شوش حرکت کنند.

به گفته او اتوبوس‌هایی که از غرب به شرق در حال حرکت هستند نیز باید از خیابان مولوی به سمت میدان شوش و در ادامه به سمت جنوب وارد خیابان خیام شده و از خیابان خیام به سمت شمال و در نهایت به سمت شرق ادامه مسیر دهند.

سرهنگ عابدی گفت: در حال حاضر عوامل پلیس، شهرداری، آتش نشانی و ... به جهت حل مشکلات پیش آمده در محل حادثه حضور دارند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------