برای زنده ماندن همسر و دوقلوهایم سرقت می‌کردم



 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

مدیر فروش یک فروشگاه مواد خوراکی زمانی که نتوانست هزینه‌های درمان همسر باردارش را تامین کند، دستبرد سریالی به خانه‌ها را آغاز کرد.

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از اواخر فروردین و در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر دستبرد شبانه به خانه‌هایشان در دستورکار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور غریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق شب رو آغاز شد و چند روز پیش متهم فراری هنگام دستبرد به خانه‌ای در تهرانپارس به دام افتاد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد برای هزینه درمان همسرباردارش از 14 خانه دزدی کرده است.

متهم 32 ساله در گفت‌وگویی با جام‌جم از انگیزه و شگردش برای سرقت گفت، که در ادامه می‌خوانید.

سابقه‌داری؟
تا به حال پایم به کلانتری و مراجع قضایی باز نشده است. هزینه‌های درمان همسر باردارم زیاد بود و باعث شد سرقت کنم.

پیش ازدزدی چه کار می‌کردی؟
من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم. در بخش فروش یک شرکت موادخوراکی کار می‌کردم. من و همسرم شش سال بود ازدواج کرده و صاحب فرزند نمی‌شدیم. پزشکان گفته بودند، همسرم مشکل دارد. برای درمان او تلاش کردم و هرچه پس‌انداز داشتم خرج درمان او شد. هزینه آمپول‌های او بین یک تا شش میلیون تومان بود.

 

شش ماه پیش همسرم دو قلو باردار شد و ما در انتظار یک دختر و پسر بودیم. اما همسرم مجبور بود تا زمان به دنیا آمدن بچه‌ها استفاده از آمپول‌هایش را ادامه دهد. هزینه این آمپول‌ها 40میلیون تومان می‌شد در غیر این صورت همسرم و دو فرزندمان که شش سال چشم انتظارشان بودیم، جانشان را از دست می‌دادند. می‌خواستم فقط این 40 میلیون تومان تامین شود و بعد کم کم کار کنم و پول و طلاهایی را که دزدیده بودم، به مالباختگان باز گردانم که دستگیر شدم.
  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------