آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جنایتکار افغان به هموطن خودش رحم نکرد



رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک تبعه افغانستانی که به سبب اختلاف شخصی هم وطنش در زیارت دشتستان را به قتل رسانده بود پس از ۵ ساعت از وقوع حادثه دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه پلیس استان بوشهر تمام  وقایع و حوادث را کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر در کشفیات جرائم  خشن در کشور دارای جایگاه مهمی است که نشان از تلاش شبانه‌روزی پلیس و ایجاد امنیت بالای استان بوشهر است.
 
وی با اشاره به دستگیری قاتل افغانی در دشتستان تصریح کرد: یک تبعه افغانستان که به سبب اختلاف شخصی هم‌وطنش شب گذشته در زیارت دشتستان به قتل رسانده بود در کمتر از 5 ساعت از وقوع قتل توسط پلیس دشتستان  دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه قتل شب گذشته در روستای زیارت دشتستان به وقوع پیوست گفت: شب گذشته دو نفر افغانستانی وارد منزل یک تبعه دیگر افغانستان در روستای زیارت دشتستان می‌شوند که پس از مشاجره، مهاجمان با تبر و چاقو هم وطن خود را به طرز فجیعی به قتل می‌رسانند.

عباس‌زاده با بیان اینکه قاتل یاد شده پس از وقوع قتل فراری می‌شود افزود: با حضور کارشناسان پلیس آگاهی دشتستان پس از انجام مراحل تحقیقات بامداد امروز دو نفر که مستقیم در قتل هم وطن خود مشارکت داشتند در مخفیگاه‌شان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهم اصلی پس از دستگیری ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------