زن رمال در فضای مجازی سر ٥٧٥ نفر کلاه گذاشت



 زن جوان وقتی برای دوستان و آشنایان خود فالگیری کرد، تصمیم گرفت کارش را گسترش دهد و همین سرآغاز یک کلاهبرداری بزرگ اینترنتی شد. این زن با انتشار تبلیغات با موضوع فالگیری و رمالی در شبکه‌های مجازی، از ٥٧٥نفر کلاهبرداری کرد و ٣٠‌میلیون تومان پول به جیب زد.

 به  گزارش  شهروند ؛از چند وقت پیش گزارشی به پلیس فتای استان مرکزی رسید و ماموران درجریان تبلیغات گسترده فردی در شبکه‌های اجتماعی درباره رمالی و فالگیری قرار گرفتند. بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و به دنبال آن، تیم تخصصی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند. تحقیقات نخست نشان می‌داد که این فرد در تبلیغات خود برای انجام رمالی و فالگیری مبالغی بین ٤٠٠‌هزار تا ٣میلیون ریال از مشتریان خود دریافت می‌کند. گام بعدی تحقیقات، ردیابی و دستگیری این متهم بود. بنابراین کار اطلاعاتی ماموران آغاز و در ادامه تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد مورد نظر که زنی جوان بود، در اراک دستگیر شد.


در بازرسی از خانه این زن تجهیزات رایانه‌ای و مخابراتی که وی برای کلاهبرداری‌های خود در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌داد، توقیف شد. در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد که این زن جوان از طریق فالگیری و کلاهبرداری از ٥٧٥نفر در شهر‌های مختلف کشور، حدود ٣٠‌میلیون تومان دریافت کرده است.


سرهنگ کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره این پرونده گفت: «متهم پس از دستگیری بلافاصله تحت بازجویی‌های قضائی و پلیسی قرار گرفت و در اعترافات خود گفت:   چند وقتی بود که برای دوستان و آشنایانم فالگیری و رمالی می‌کردم. از آن‌جا که همه از کارم راضی بودند و دوست داشتند باز هم برایشان فال بگیرم، درنهایت پاییز ‌سال گذشته تصمیم گرفتم کارم را در فضای مجازی گسترش دهم. برای همین دست به این‌کار زدم.»
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------