هفت تیرکشی در بجنورد به خاطر اختلافات خانوادگی



فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری عامل تیراندازی در یک درگیری در این شهر خبر داد.

به  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی پاکدل اظهار داشت: وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در شهرستان بجنورد ،یک خردادماه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد و بلافاصله مأموران گشت کلانتری 14 ولایت به محل اعزام شد.

پاکدل افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد فردی به هویت "الف. ز" 40 ساله با فردی به هویت "پ.م" 40 ساله به علت اختلاف خانوادگی درگیر شده که "پ.م" از ناحیه صورت دچار جراحت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد، گفت: بنا به اظهارات فرد مجروح در این درگیری "الف. ز" با اسلحه کلت کمری خود، وی را مجروح کرده که با بررسی انجام‌ شده توسط کارشناسان پلیس در محل درگیری یک عدد پوکه گلوله شبیه کلت کمری ماکاروف (کلت کمری کوچک) به همراه یک عدد فنر خشاب کشف شد.

پاکدل گفت: وضعیت فرد مصدوم که به بیمارستان منتقل شد، عادی و رضایت‌بخش است و عامل تیراندازی، توسط مأموران کلانتری 14 ولایت بجنورد دستگیر و کلت کمری نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه پلیس با کسانی که بخواهند آسایش و امنیت شهروندان را سلب کنند به‌ شدت برخورد می‌کند، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری و پس از تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------