قرص‌ها كشتند من نكشتم



مردي كه به علت خوردن قرص روانگردان پسرعمه‌اش را به قتل رسانده بود خودش را به پليس معرفي كرد.

به گزارش اعتماد، او در اعتراف‌هايش به پليس گفت: «پسرعمه ام (مقتول) من را به يك شركت خصوص معرفي كرده بود تا در آنجا كار كنم اما پس از چند روز مدير شركت با من تسويه حساب كرد و من دوباره بيكار شدم. به اصرار پسرعمه‌ام چند روزي در منزلش بودم تا اينكه روز جمعه او و همسرش به عروسي دعوت شدند. پيش از رفتن به عروسي براي تهيه شربت و قرص متادون به مطب پزشك رفته بودم اما مطب بسته بود. پس از خارج شدن از مطب چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پريشانم، به من پيشنهاد مصرف مواد كردند اما به آنها گفتم كه در حال ترك هستم به همين دليل آنها يك قرص روانگردان به من دادند. پس از بازگشت از عروسي قرص را خوردم و بعد از مدت كوتاهي نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه مرتكب قتل و سرقت شدم. »

بعد از قتل، همسر مقتول با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تماس گرفته بود و گزارش قتل را داده بود. او در اداره پليس به كارآگاهان گفت: «پسرعمه همسرم محمدهادي (٤٨ ساله) ١٠ روزي مهمان خانه ما بود. در شب جنايت ما همگي به عروسي رفته بوديم و ساعت يازده شب به خانه آمديم. من و مادرم براي استراحت به يكي از اتاق‌ها رفتيم و همسرم و محمدهادي هم براي خواب به اتاق ديگري رفتند.

حدودا ساعت ٥:٣٠ صبح با شنيدن صداي درگيري از اتاق خواب شوهرم و پسرعمه‌اش از خواب بيدار شدم و به سمت شان رفتم. همين كه در اتاق را باز كردم محمدهادي را ديدم كه روي سينه همسرم افتاده و دست‌هايش را روي دهانش گذاشته بود. از ترس مدام فرياد مي‌زدم كه محمدهادي با اسلحه كمري و چاقوي خون آلود به سمت من حمله ور شد و من را مجبور به سكوت كرد. او بعد از سرقت تمام طلا و جواهرات توي دستم تمام طلاها و پول‌هاي داخل خانه را برداشت و فرار كرد. به سرعت خودم را به بالاي سر همسرم رساندم اما او ديگر زنده نبود» با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه ٢٧ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور تيم بررسي صحنه جنايت اداره دهم و تشخيص هويت پليس آگاهي و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص كه مقتول به علت ورود جسم تيز به ناحيه چپ سينه و جراحت شديد به ناحيه حياتي بدن (قلب) فوت كرده است. با آغاز رسيدگي به پرونده كارآگاهان با شناسايي اعضاي خانواده مقتول به تحقيق از آنها پرداختند.

همچنين همزمان با انجام تحقيقات از خانواده متهم كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي اقدام به ارايه مشاوره به اعضاي خانواده متهم جهت همكاري آنها با پليس كردند سرانجام در تاريخ ٠٣/٠٣/١٣٩٥ متهم با مراجعه به اداره دهم خودش را به عنوان قاتل معرفي كرد.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «تحقيقات جهت بررسي صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدايي و مقدماتي قرار دارد. با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادرشده است.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------