قتل صاحبخانه با قندشکن



مستاجر خشمگین وقتی نتوانست اجاره خانه‌اش را پرداخت کند، مرد صاحبخانه را با قندشکن کشت.

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی اردیبهشت امسال مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از قتل مرد سالخورده‌ای در یک مجتمع مسکونی در منطقه شهید بهشتی خبر داد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز با حضور در آنجا، مشاهده کردند ساکنان مجتمع مقابل آپارتمان یکی از همسایه‌ها تجمع کرده‌اند. ماموران با ورود به خانه با جسد مرد سالخورده‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربه‌های جسم سختی به سرش از پا درآمده بود.

تحقیقات محلی نشان داد، مقتول مالک آپارتمان بود. او این خانه را به مردی اجاره داده و با او دچار اختلاف شده بود. اهالی پیش از حضور پلیس مرد مستاجر را دیده بودند که هراسان از ساختمان خارج شده است.

با کشف این سرنخ، مرد مستاجر به‌عنوان تنها مظنون این جنایت تحت تعقیب پلیس قرارگرفت. این در حالی بود که خانواده مقتول نیز شناسایی و به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. تحقیق از آنها نشان داد، پرداخت نکردن اجاره،دلیل اختلاف مقتول با مستاجرش بود.

در مرحله بعدی مشخص شد مقتول برای گفت‌وگو با مستاجرش از تهران به کرج آمده بود که توسط مستاجرش به قتل رسید. با جمع‌بندی این اطلاعات، جست‌وجو برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که دو روز بعد از این جنایت قاتل فراری در مخفیگاهش در یکی از محله‌های کرج شناسایی و دستگیر شد .

متهم به قتل در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: مدتی قبل کارم را از دست داده و با مشکل مالی روبه‌رو شدم. همین مشکلات باعث شده بود نتوانم اجاره خانه را بپردازم. با این حال، صاحبخانه‌ام از من می‌خواست برای این که بدهی‌هایم بیشتر نشود، بخشی از اجاره را بپردازم اما من قادر به این کار نبودم. آن روز او به خانه‌ام آمد و اجاره‌اش را خواست اما من آهی در بساط نداشتم. آنقدر عصبانی بودم که نفهمیدم چه‌کار می‌کنم. با شدت گرفتن درگیری،کنترلم را ازدست دادم و با برداشتن قندشکن ضربه‌هایی به سرش زدم که او فوت کرد من هم از ترس فرار کردم .

سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل برای او قرار قانونی صادر شد. وی بزودی صحنه جنایت را بازسازی خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------