هتک حیثیت دختر جوان توسط خواستگار ناکام در فسا



فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان از شناسایی فردی که با انتشار اکاذیب در شبکه های اجتماعی تلفن همراه اقدام به هتک حیثیت دختر جوان در آن شهرستان كرده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی شیبانیان" گفت: دختر 30 ساله با مراجعه به پلیس فتا شهرستان فسا، اعلام كرد که شخصی ناشناس با انتشار اکاذیب علیه ایشان در شبکه اجتماعی اینستا گرام موجب هتک حیثیت وی در محیط کارش شده است.

وی ادامه داد: این دختر که در یکی از فروشگاه های بزرگ در شهرستان فسا مشغول به کار بوده است از طریق صفحه اینستا گرام فروشگاه که بازدید کنندگان زیادی داشته است مورد هتک حیثیت واقع می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: کارشناسان پلیس فتا از طریق اقدامات فنی و اخذ ادله غیر قابل انکار از متهم وی را شناسایی كردند و مشخص شد وی قبلا خواستگار شاکی بوده که پس از شندیدن جواب منفی اقدام به این عمل زشت با استفاده از شبکه های اجتماعی كرده با تصور اینکه شناسایی وی امکان پذیر نمی باشد.

سرهنگ شیبانیان هشدار داد: کاربرانی که فضای مجازی را عرصه تاخت و تاز خود جهت هتک حیثیت افراد قرار می دهند آگاه باشند از چشم تیز بین کارشناسان پلیس فتا دور نخواهند ماند و کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی خواهند شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------