طلبکار را در خانه روستایی دفن کردند



 مرد میانسال وقتی نتوانست بدهی 16 میلیون تومانی را بپردازد، او را کشت و در خانه روستایی دفن کرد.

 به  گزارش  رکنا ؛تحقیقات در این پرونده یازدهم اردیبهشت امسال همزمان با شکایت مرد سالخورده‌ای در مورد ناپدید شدن پسر 31 ساله‌اش آغاز شد.همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور اسماعیل برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، جست‌وجوی پلیس ادامه پیدا کرد.

تحقیقات برای شناسایی آخرین نفری که با او همراه بود، آغاز شد و پس از چند روز جست‌وجو ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او همراه مرد میانسالی دیده شده که تصویر آنها را دوربین مداربسته جایگاه سوختی در محله صبا شهر ثبت کرده‌اند.


در این مرحله مرد میانسال به عنوان تنها مظنون پرونده تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت. از سوی دیگر ماموران شهرستان تاکستان اعلام کردند که خودروی مرد گمشده بدون سرنشین در حوزه استحفاظی آنها کشف شده است.


سرانجام 28 اردیبهشت امسال تنها مظنون پرونده در یکی از محله‌های شهرستان شهریار شناسایی و دستگیر شد.


او با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد که مرد گمشده را نمی‌شناسد، اما زمانی که ماموران به تحقیق از خانواده مرد گمشده پرداختند، مشخص شد متهم همان مردی است که از پسرشان مدت‌ها پیش پول قرض گرفته و بدهی میلیونی‌شان را نپرداخته است. ماموران همچنان به تحقیق از تنها مظنون پرونده پرداختند که او پس از سه روز سکوت، راز قتل مرد گمشده را فاش کرد.


متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و پسرم برای گسترش کار مغازه‌مان از مقتول 16 میلیون تومان پول قرض گرفتیم، اما به‌دلیل مشکلاتی نتوانستیم بدهی‌مان را بپردازیم.روز جنایت با مرد طلبکار تماس گرفتم و خواستم برای دریافت طلبش با من به خانه روستایی‌مان در شهرستان تاکستان بیاید که پذیرفت و سوار خودرویش شدیم. در میانه راه کاری برایش پیش آمد و بازگشت و من با اتوبوس به تاکستان رفتم.وی اضافه کرد: عصر مرد طلبکار به خانه روستایی آمد. به‌خاطر بدهی با هم درگیر شدیم و با چوبدستی ضربه‌هایی به سرش زدم که بی‌هوش شد.


او را کنار دیوار خانه روستایی گذاشتم. چند ساعت بعد نزد او رفتم که متوجه شدم مرده است. جسدش را داخل روفرشی گذاشتم و در حیاط خانه دفن کردم.


با اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان جنایی در محل دفن جسد مقتول حضور یافته و با راهنمایی متهم، جسد را پیدا کردند. بنابراین پرونده با قرار عدم‌صلاحیت رسیدگی به دادسرای تاکستان ارسال شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------