شوخی شوخی باعث مرگ دوستش شد



مردی که در جریان یک شوخی باعث مرگ دوستش در محل کار شده بود روز گذشته از زندان به بازپرسی احضار شد تا صحنه قتل را بازسازی کند و نشان دهد که این حادثه مرگبار چگونه اتفاق افتاد.

 به گزارش ایران  25 دی سال گذشته مرد 35 ساله ای در رختکن یک شرکت روغن در جاده قدیم کرج از هوش رفت و امدادگران اورژانس او را به بیمارستان فیاض بخش انتقال دادند تا اینکه روز 22 اسفندماه این مرد به نام محمد به خاطر شدت آسیب‌هایی که به بدنش رسیده بود تسلیم مرگ شد و مسئولان بیمارستان جریان مرگ این مرد کارگر را به مأموران کلانتری 179خلیج فارس خبر دادند.


اسدالله یکی از کارکنان شرکت به مأموران گفت: ساعت 30/5 سحرگاه جمعه 25 دی ماه بود که با چند تن از کارکنان شرکت و محمد (متوفی) در رختکن سرگرم چای خوردن و استراحت بودیم که یکی از دوستانمان به نام پیام برای استراحت و عوض کردن لباس‌هایش به رختکن آمد.


همه سرگرم حرف و شوخی با هم بودیم که محمد و پیام با هم شروع به شوخی کردند که محمد روی زمین افتاد آنگاه پیام پاهای محمد را بلند کرد و به سمت سرش فشار داد که ناگهان دیدیم محمد بیهوش شد.شوکه شده بودیم و با اورژانس تماس گرفتیم و آنها محمد را به بیمارستان انتقال دادند و اصلاً فکر نمی‌کردیم شوخی 2  دوست به مرگ یکی از آنها منجر شود.در ادامه مأموران، پیام را با دستور بازپرس پرونده به دادسرا احضار کردند و وی روز 18 اردیبهشت ماه سال جاری پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت.


پیام گفت: من و محمد سال‌ها با هم در این شرکت همکار بودیم و سابقه دوستی داشتیم که روز حادثه وقتی به رختکن رفتم محمد و همکاران نشسته بودند و با هم  شوخی و استراحت می‌کردند. با حضور من در جمع همکاران محمد مرا سوژه قرار داد و با هم می‌گفتیم و می‌خندیدم.


محمد روی زمین دراز کشیده بود و در حالی که شوخی می‌کردیم پاهایش را گرفتم و به سمت صورتش فشار دادم که ناگهان محمد در اوج خنده ساکت شد و هر چه صدایش کردیم جوابی نداد تا اینکه از بهداری کارخانه کمک خواستیم که راننده آمبولانس آمد و بدون برانکارد محمد را روی صندلی اورژانس گذاشتیم و به بیمارستان انتقال دادیم.


در پایان، بازپرس سعید احمد بیگی با توجه به اعترافات متهم و شاهدان ماجرا دستور بازداشت پیام را با قرار وثیقه صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی از سوی مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه یابد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------