سرقت از 12 راننده مسافرکش با ساندیس های آلوده



  تبهکار قدیمی که با تعارف آبمیوه مسموم، طعمه‌هایش را در اتوبان قم – تهران بیهوش و از انها سرقت می‌کرد از سوی پلیس قم دستگیر شد.

 به  گزارش  ایران آنلاین؛سرهنگ"احمد کرمی"رییس پلیس آگاهی قم اظهارداشت: در پی وقوع چندین سرقت از رانندگان مسافرکش شخصی به روش مسمومیت و اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان قم دستگیری متهم در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

به گفته وی متهم فردی حدود 45ساله با ظاهری موجه در خروجی تهران به قم سوار خودورهای شخصی می‌شد و در میانه راه با طرح دوستی و دادن آبمیوه آغشته به مواد خواب‌آور آنها را مسموم و اموال با ارزش‌شان را سرقت می کرد.


رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با به دست آوردن مشخصات ظاهری نامبرده بر اساس اظهارات مشترک مالباختگان و اعلام به واحدهای مستقر در این محور مواصلاتی سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ کرمی گفت: نامبرده که اهل یکی از استان های همجوار قم است پس از اقدام به سرقت از رانندگان، در حالت نیمه بیهوشی رمز کارت های بانکی شان را اخذ و با استفاده از دستگاه های ATM و یا خرید از مغازه ها حساب بانکی مالباختگان را خالی می کرد.


وی با اشاره به اعتراف متهم به 12فقره سرقت، افزود: نامبرده از سارقان حرفه ای و دارای 13 فقره سابقه کیفری است که در سال های گذشته نیز به همین اتهام دستگیر شده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------