بازپرس جنایی قاتل را از خودکشی منصرف کرد



«من احمد را کشتم. من او را با چاقو کشتم» صدای فریادهای پسر جوان سکوت خیابان عمار یاسر را شکست. او چاقویی خونین در دست داشت و درحالی که فریاد می‌زد، خود را به موتورش رساند و از محل گریخت. یکی از اهالی وارد خانه متروکه شد و با جسد غرق در خون مرد جوان روبه‌رو شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

 به گزارش جام‌جم ، دقایقی بعد تیم جنایی همراه قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد در محل جنایت حاضر شدند. در نخستین بررسی‌ها مشخص شد، مقتول مرد 35 ساله‌ای بود که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود.

مرد صاحبخانه در تحقیقات گفت: خانه‌ام پاتوق معتادان بود و آنها برای مواد کشیدن به اینجا می‌آمدند. امروز مقتول به نام احمد وارد خانه شد و دقایقی بعد پسری به نام فرهاد به اینجا آمد. فرهاد عصبانی بود و ضربه‌ای به صورتم زد. احمد، او را مجبور کرد از من عذرخواهی کند. فرهاد هم از من عذرخواهی کرد. احمد و فرهاد در حال بیرون رفتن از خانه بودند که با هم درگیر شدند و پسر جوان بعد از قتل از محل گریخت.

پس از این اظهارات، فرهاد به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت، اما او به محلی نامشخص گریخته بود. روز دوشنبه و با گذشت دو روز از قتل، تیم جنایی شماره تماس او را به دست آوردند و بازپرس در تماس تلفنی از او خواست خود را تسلیم کند.

فرهاد که هیچ راه فراری نداشت، ادعا کرد که قصد خودکشی دارد، اما پس از صحبت با بازپرس جنایی از تصمیمش منصرف شد و خود را تسلیم کرد.

متهم به قتل در باره انگیزه‌اش اظهار کرد: مقتول از 15 سالگی به من زور می‌گفت و اخاذی می‌کرد. روز حادثه حالت عادی نداشت که در خانه با هم درگیر شدیم. او چاقو داشت که آن را گرفتم و پنج ضربه به او زدم. بعد هم با فریاد از خانه خارج شدم.

متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------