مرد همسرکش، در زندان دیوانه شد



اول مهر سال 93 مأمور کلانتری 108 نواب در جریان جنایت خانوادگی قرار گرفتند که در جریان آن مرد 45 ساله‌ای به نام شهریار همسرش فریبا را با ضربات چاقو از پا درآورده بود.

به گزارش ایران، تیم جنایی با حضور در محل جنایت، همسر قربانی که بسیار خونسرد بود را تحت بازجویی قرار دادند.شهریار در نخستین تحقیقات گفت: من و همسرم عکاس هستیم و هر دو چندی قبل نمایشگاه جداگانه‌ای گذاشته بودیم و هیچ اختلافی هم نداشتیم، اما از چندی قبل به رفتارهای همسرم مشکوک شدم چرا که او به بهانه‌های مختلف نمایشگاه را ترک می‌کرد و بیرون می‌رفت، در حالی که از این رفتارش بشدت ناراحت و عصبانی بودم، تصمیم به قتلش گرفتم بنابراین به دنبال فرصت مناسبی بودم. امروز هم در حالی که پسر 17 ساله‌مان در مدرسه بود، به بهانه خوردن ناهار از او خواستم نمایشگاه را تعطیل کند تا برای ناهار به خانه برویم. وقتی هم به خانه رسیدیم، در یک لحظه از شدت خشم و ناراحتی با چاقو به جانش افتادم!حالا نیز از قتل همسرم بسیار ناراحت و پشیمان هستم اما کینه‌ای که به دل گرفته بودم را هرگز فراموش نمی‌کنم.

پس از این اعتراف‌های تکاندهنده، عامل قتل بازداشت و روانه زندان شد. با این حال او در جریان رسیدگی به پرونده رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص نجات یافت.بدین‌ترتیب مرد شکاک از مرگ نجات یافت و قرار شد تنها از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.

اما مرد همسرکش که دو سال را در زندان سپری کرده است، حالا به خاطر عذاب وجدان بشدت دچار مشکلات روحی، روانی شده و برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شده است. قرار بود وی هفته گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری به خاطر جنبه عمومی جرم محاکمه شود که تیم پزشکی اعلام کردند: با توجه به اینکه حال بیمار از لحاظ روحی، روانی بسیار وخیم است، امکان انتقال وی به دادگاه وجود ندارد.

بدین ترتیب قضات عالی‌رتبه رسیدگی به این پرونده جنایی را به وقت دیگری موکول کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------