معمای مرگ مادر و دختر در شعله‌های آتش



به‌دنبال مرگ مادر و دختری در آتش‌سوزی خانه‌شان در شهرستان رودبار جنوب، تحقیقات پلیس برای کشف معمای این حادثه آغاز شده است.

به  گزارش  همشهری ؛ همزمان با اين اتفاق عموي دختر جوان هم ناپديد شده و حالا اين شايعه در بين مردم پيچيده كه داماد خانواده پس از قتل همسرش و مادر او، با گروگان گرفتن عموی خانواده پا به فرار گذاشته است.چند روز پيش ساكنان يكي از محله‌هاي شهرستان رودبار جنوب در استان كرمان، متوجه شعله‌هاي آتش شدند كه از خانه يكي از همسايه‌ها زبانه مي‌كشيد.

آنها ماجرا را به آتش‌نشاني گزارش كردند و همزمان به كمك ساكنان خانه شتافتند اما اثري از آنها نبود. با حضور امدادگران آتش‌نشاني در محل، آتش‌ خاموش شد اما وقتي مأموران قدم به داخل خانه گذاشتند با اجساد سوخته مادر و دختر روبه‌رو شدند. اين در حالي بود كه از عموي دختر جوان كه در اين خانه زندگي مي‌كرد اثري نبود. با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. همسايه‌ها مي‌گفتند كه آتش‌سوزي از سوي داماد خانواده صورت گرفته است. آنها مدعي بودند كه اين مرد پس از آتش‌زدن همسرش و مادر او، عموي همسرش را كه در خانه حضور داشته گروگان گرفته و با خود برده است.

اظهارات همسايه‌ها در حالي بيان مي‌شد كه مأموران متوجه شدند همزمان با آتش‌سوزي، عموي خانواده نيز ناپديد شده است. از سويي تحقيقات نشان مي‌داد كه داماد خانواده فرد شروري است كه پيش از اين نيز به جرم شرارت دستگير و راهي زندان شده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد مدتي قبل فردي را در شهرستان جبال‌بارز جنوب به قتل رسانده و از همان زمان تحت تعقيب پليس قرار دارد.

از آنجا كه اين مرد همچنان فراري بود و كسي از مخفيگاهش خبر نداشت، تيمي از مأموران براي دستگيري او وارد عمل شد. از طرفي اجساد قربانيان به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت مرگ آنها مشخص شود و مأموران آتش‌نشاني نيز ماموريت يافتند در بررسي‌هاي تخصصي علت آتش‌سوزي را مشخص كنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------