فاجعه در سانحه وانت آریسان / 2 کودک جلوی چشم پدر و مادر در آتش سوختند



در رفتن چرخ باعث شد تا بخش زیرین خودرو به زمین برخورد کرده و آتش سوزی رخ دهد.

نقص فني به دلیل در رفتن چرخ عقب يك خودروی وانت آريسان درجاده سمنان موجب بروز فاجعه شد.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با عصر ایران در مورد جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک خودروی وانت آریسان مدل 1394 در حالی که راننده به همراه همسر و 2 فرزندشان در حال تردد در محور گرمسار به سمنان بودند به علت در رفتن چرخ عقب سمت راست دچار حادثه شده که در این حادثه متاسفانه 2 فرزند این خانواده جان خود را از دست می دهند.
 
وی با بیان اینکه 2 کودک این خانواده در قسمت عقب خودرو که کاملا مسقف شده بود حضور داشتند خاطر نشان کرد: بعد از در رفتن چرخ عقب، قسمت زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با زمین برخورد کرده و حدود 40 متر روی آسفالت کشیده می شود که این موضع باعث بروز حریق در ناحیه باک بنزین می شود.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث , حوادث  روز


سرهنگ جهانی ادامه داد: بعد از آنکه وانت دچار آتش سوزي شده راننده و همسرش توانستند خود را از درون خودرو خارج كنند ولي متاسفانه شدت حریق به حدی بود که این پدر و مادر نتوانستند اقدامی برای نجات فرزندانشان انجام داده و متاسفانه 2 فرزند این خانواده که پسر 5 ساله و دختر 3 ساله بودند در آتش سوخته و جان باختند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث , حوادث  روز


 وی در مورد علت این حادثه گفت: علت اصلی و فنی این حادثه و اینکه چه عاملی باعث در رفتن چرخ این خودرو شده است از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و به زودی با نهایی شدن گزارش برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی و انتظامی ارائه خواهد شد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------