گلوله اشتباهی پلیس، جان راننده را گرفت



 
اخبار حوادث - گلوله اشتباهی پلیس، جان راننده را گرفت

در پی تعقیب و گریز پلیس با اوباش فراری در یکی از محله‌های کرج، شلیک اشتباهی پلیس به جای خودروی متهمان، یک راننده عبوری را هدف قرار داد و جان او را گرفت.

به گزارش جام جم، چند شب پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 کرج تماس گرفت و از درگیری میان چند نفر از اوباش در یکی از محله های شمالی این شهر خبر داد.

ماموران اداره اطلاعات امنیت استان البرز با اطلاع از موضوع برای پایان دادن به درگیری این اوباش و دستگیری آنها عازم محل شدند.

با حضور ماموران معلوم شد متهمان با چند خودرو از محل فرار کرده اند. در پی فرار متهمان شرور، ماموران هنگام جستجوی آنها، متوجه خودرویی با سه سرنشین شدند و پی بردند این افراد همان اوباش فراری هستند که از مردم سلب آرامش کرده بودند.

با تعقیب و گریز متهمان و پلیس در حوالی پل بعثت کرج، ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سمت خودروی متهمان شلیک کردند که گلوله پلیس اشتباهی به راننده خودروی پرایدی که همراه همسرش بود، اصابت کرد و باعث زخمی شدن وی شد.

با متوقف شدن این خودرو، ماموران در تماس با اورژانس برای کمک به این شهروند زخمی کمک خواستند و دقایقی بعد با حضور تکنیسین های اورژانس در محل، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و در ادامه تعقیب و گریز، خودروی اوباش فراری متوقف و هر سه نفر دستگیر شدند.

در تحقیق از متهمان معلوم شد، یکی از آنها همراه دو نفر از دوستانش که متواری هستند، از اوباش سابقه دار تهران بزرگ هستند و شب حادثه برای شرکت در مهمانی شبانه یکی از اوباش سابقه دار به کرج آمده اند و پس از پایان مهمانی با چند نفر از اوباش دیگر درگیر و باعث ناامنی در محل و ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده اند.

در پی اعتراف متهم و دو اوباش دیگر، برای آنها قرار قانونی صادر شد. جستجو برای دستگیری دیگر متهمان فراری در حالی ادامه داشت که بازپرس ویژه قتل کرج اطلاع یافت، مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

در ادامه تجسس های پلیسی، ماموران سه اوباش فراری را نیز دستگیر کردند.با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------