نقشه شوم دو پراید سوار برای دختر دانشجو



2 جوان پراید سوار، ‌با ربودن دختردانشجویی، او را به شرق تهران کشاندند و تسلیم نیت شیطانی خود کردند.

به گزارش همشهری، اوايل ارديبهشت‌ماه امسال دختر 20ساله‌اي به اداره پليس رفت و گفت كه 2نفر او را ربوده‌اند. وي توضيح داد: براي انجام كارهاي مربوط به دانشگاه به جنوب تهران رفته بودم. پس ازآن مقابل پايم پرايد سفيدرنگي ترمز كرد. من به خيال اينكه مسافركش است سوار شدم. به جز راننده، جوان ديگري روي صندلي جلو نشسته بودكه من فكر كردم مسافر است.

در بين راه راننده تغيير مسير داد و به سمت يكي از بزرگراه‌هاي شرق تهران رفت. همان موقع مشكوك شدم و از راننده خواستم توقف كند. اما ناگهان جواني كه روي صندلي جلو نشسته بود به عقب آمد و چاقويي روي پهلويم گذاشت و گفت اگر حرفي بزنم مرا مي‌كشد. از ترس جانم مجبور به سكوت شدم. جوان راننده به سمت خيابان خلوتي در شرق تهران رفت و هردو با تهديد چاقو مرا تسليم نيت شوم خود كردند. پس از آن مرا از ماشين در حال حركت به بيرون پرت كردند و فراري شدند. در آن لحظه تنها فكري كه به ذهنم رسيد اين بود كه شماره پلاك خودروي آنها را يادداشت كنم.

گروهي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند و موفق شدند راننده آن را 10خرداد‌ماه امسال دستگير كنند. او كه حسابي شوكه شده بود مدام خود را بي‌گناه مي‌دانست اما در مواجهه حضوري با شاكي ناچار به اقرار شد. با راهنمايي وي همدستش هم دستگير شد و هردو وقتي در دادسراي امور جنايي تهران حاضر شدند اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت را پذيرفتند.

راننده پرايد به قاضي گفت: من و دوستم در خيابان‌ها مي‌چرخيديم كه چشممان به دختر جوان افتاد. همان لحظه وسوسه‌هاي شيطاني به سراغمان آمد تا دختر جوان را سوار ماشين كنيم. براي همين بوق زدم و او هم به راحتي سوار ماشين شد. البته تصور مي‌كرد مسافركش هستم. من هم با نقشه قبلي به سمت شرق تهران رفتم و با همكاري دوستم نقشه شيطاني را اجرا كرديم. اما اين تنها طعمه ما بود و تنها به‌خاطر وسوسه گير افتاديم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون 2متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند و تحقيق از آنها ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------