دستگیری باند سرقت ۲۴۰میلیونی ازموسسه مالی



فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سرقت دو میلیارد و 400 میلیون ریالی از یك موسسه مالی و اعتباری در اراك خبر داد.

به گزارش میزان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سرقت دو میلیارد و 400 میلیون ریالی از یك موسسه مالی و اعتباری در اراك خبر داد.

سرهنگ  كیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: روز پنجم اردیبهشت ماه مركز فوریت های پلیسی 110 گزارش یك فقره سرقت از یكی از موسسات مالی و اعتباری شهر اراك را به واحد های گشت این شهرستان اعلام كرد و با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی استان در محل سرقت حاضر شدند و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

این مقام انتظامی استان مركزی بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارقان با دستكاری سیستم ایمنی موسسه مالی و اعتباری وارد این موسسه شده و با دستبرد به دو گاو صندوق اقدام به سرقت دو میلیارد و 400 میلیون ریال وجه نقد كرده اند.

سرهنگ عزیزی تصریح كرد: پس از تحقیقات گسترده پلیس دو نفر از مظنونان اصلی پرونده كه از كاركنان این موسسه هستند به علت اظهارات ضد و نقیض در روز پس از سرقت دستگیر شدند و در بازجویی های صورت گرفته به سرقت از این بانك اعتراف كردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی ماموران انتظامی اذعان كردند كه از شش ماه قبل نقشه سرقت از بانك را كشیده و با از كار انداختن سیستم هشدار دهنده توانسته اند در شب سرقت وارد این موسسه شده و مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال را به سرقت ببرند.

این مقام انتظامی استان مركزی افزود: در تحقیقات تكمیلی پلیس دو نفر دیگر از همدستان سارقان كه وجوه سرقتی نزد آنان بود شناسایی و دستگیر شدند. همچنین هر چهار متهم پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------