انتقام تلگرامی از مرد طلبکار



مرد شیاد برای این‌که بدهی 80 میلیون تومانی خود را به آقا معلم نپردازد، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او با سوءاستفاده از کارت ملی مرد معلم سیمکارتی را خرید و مزاحم تلگرامی خودش شد.

اوایل بهار امسال مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی شکایتی را مطرح کرد و برای دستگیری یک مزاحم تلگرامی کمک خواست.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: چند روزی است فردی در تلگرام مزاحم من می‌شود. نمی‌دانم او کیست و انگیزه‌اش از این کارها چیست. او ابتدا پیام‌های غیراخلاقی برایم می‌فرستاد. اوایل گمان می‌کردم کسی با این کار قصد شوخی دارد و قضیه راجدی نگرفتم، اما این مزاحمت‌های تلگرامی به همین‌جا ختم نشد و او این‌بار تهدید کرده خانواده‌ام را گروگان می‌گیرد و می‌کشد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این مزاحم تلگرامی آغاز شد تا این‌که ماموران چند روز پیش توانستند مالک سیمکارتی که به تلگرام متصل شده بود را شناسایی کنند.

این مرد که معلم است پس از انتقال به پلیس فتا در اظهاراتش گفت: شاکی را می‌شناسم. او خودروی گرانقیمتم را خرید و بخشی از پول آن را پرداخت کرد، اما هنوز 80 میلیون تومان باقیمانده را پرداخت نکرده است. قرار بود چند روز پیش طلبم را بپردازد، اما خبری از او نشد. او حتی یک بار کارت ملی‌ام را گرفت تا کپی آن را برای روز انتقال سند در دفترخانه داشته باشد.

در این مرحله ماموران به تحقیقات ادامه دادند و دفتری را که در آن سیمکارت تلفن همراه فروخته شده بود، شناسایی کرده و به تحقیق از صاحب آنجا پرداختند.

او گفت یک روز مردی در شلوغی مغازه‌ام به اینجا آمد و سیمکارتی را خرید. به چهره او و کارت ملی‌اش به دقت نگاه نکردم، اما برگه فروش سیمکارت که اثر انگشت خریدار روی آن ثبت شده را در مغازه دارم.

در مرحله بعدی ماموران این اثر انگشت را با اثر انگشت شاکی پرونده مطابقت دادند که معلوم شد اثر انگشت‌ها یکی بوده و متعلق به شاکی پرونده است.

فاش شدن این راز نشان می‌داد شاکی دروغ می‌گوید و مزاحمت‌های تلگرامی را خودش انجام داده است. بنابراین ماموران زمانی که قصد فراخواندن او به اداره پلیس فتا و تحقیقات دوباره از وی را داشتند، معلوم شد او خانه‌اش را ترک کرده و کسی از وی خبری ندارد.

دو روز قبل ماموران در خانه‌ای در اطراف شهرستان نیشابور وی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در اینباره گفت: با انتقال متهم به پلیس فتا، در بازجویی از وی مشخص شد این مرد با توجه به این‌که نمی‌توانسته طلب 80 میلیون تومانی مرد معلم را بپردازد، به این ترفند دست زده و با مدارک وی سیمکارتی خریده و مزاحم خودش شده تا بتواند با این کار، مرد طلبکار را متهم نشان دهد تا او مجبور شود برای دریافت رضایت ازطلبش بگذرد، اما با هوشیاری پلیس، او در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------