نقشه مامور قلابی برای زن یک مرد زندانی



یک مامور قلابی که اقدام به اخاذی ١٠٠‌میلیون ریالی از یک زن کرده بود، دستگیر شد.

  به  گزارش  شهروند؛ زن جوانی که از شهروندان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بود، به پلیس مراجعه کرد و بیان داشت که فردی تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی به وی پیشنهاد داده که می‌تواند شوهرش را از زندان آزاد کند.  از این‌رو بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات بیشتر آغاز شد.

 

   با به دست آمدن سرنخ‌های بیشتر مشخص شد این فرد مامورنما پس از اخذ ١٠٠‌میلیون ریال از شاکی شماره تماس خود را برای پیگیری کار به مالباخته می‌دهد اما این خط تلفن را نیز از دسترس خارج کرده است. 


ماموران پس از بررسی اظهارات دقیق شاکی و تحقیقات میدانی، متهم را که اهل یکی از روستاهای نرماشیر بود، شناسایی و با انجام یک‌سری کار اطلاعاتی دستگیر کردند. 


متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم انتسابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درپایان از شهروندان خواست در مواجهه با ماموران ادارات و سازمان‌های دولتی از آنها کارت شناسایی درخواست کنند و درصورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی ١١٠ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------