آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف بیش از يک تن مواد افيوني در سیستان و بلوچستان



فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان گفت: در درگيري مسلحانه ماموران پليس با سوداگران مرگ،دو باند بزرگ توزيع کننده مواد افيوني منهدم و يک تن و 344 کيلو مواد مخدر کشف شد.

به گزارش  ایسنا ، سردار"حسين رحيمي" افزود: مبارزه شبانه روزي با قاچاق مواد مخدر و مقابله با باندهاي بزرگ و بين المللي توزيع کننده مواد افيوني با توجه به موقعيت خاص استان يکي از اولويت هاي مهم پليس سيستان و بلوچستان است.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: در راستاي تلاش شبانه روزي،مأموران انتظامي شهرستان خاش با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان يک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهاي تيزرو و کوهستاني، اقدام به جابه جايي مواد مخدر از نوار مرزي به داخل کشور مي کردند،شناسايي کردند.

رحيمي تصريح کرد: مأموران پس از پايش هاي فني يک ماهه،سه دستگاه خودرو تويوتا متعلق به اعضاي اين باند را شناسايي و تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ با مشاهده مأموران با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي ضمن اشاره به حدود 40 دقيقه درگيري مسلحانه مأموران با قاچاقچيان مسلح گفت: در اين عمليات، مأموران ضمن دستگيري دو قاچاقچي و توقيف سه دستگاه خودرو تويوتا،600 کيلوگرم ترياک، 108 کيلوگرم هروئين و 42 کيلوگرم حشيش را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از انهدام يک باند بزرگ ديگر توزيع کننده مواد مخدر در جنوب استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامي شهرستان مهرستان با اشراف اطلاعاتي، يک دستگاه خودرو تويوتا متعلق به اين باند را شب گذشته در محور "سوران-مهرستان"شناسايي کرده که قاچاقچيان با مشاهده مأموران با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند.

سردار رحيمي در ادامه بيان کرد: در اين درگيري مسلحانه،مأموران پليس ،ضمن به هلاکت رساندن يک قاچاقچي مسلح، يک دستگاه خودرو تويوتا حامل 594 کيلوگرم ترياک را به همراه يک قبضه سلاح جنگي توقیف کردند.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اين استان پهناور با تمام توان و قدرت با قاچاقچيان مسلح و مخلان امنيت عمومي مبارزه مي کند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------