سرقت‌های سریالی طیور برای تامین مواد پسر 17 ساله



 اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث ,  حوادث روز

پسر نوجوان و همدستانش، عاملان سرقت‌های سریالی طیور بودند. متهم 17 ساله انگیزه خود از سرقت‌ها را تامین مواد مخدر عنوان کرد.

به گزارش  آنا، پسر 17 ساله و همدستانش که به خاطر سرقت سریالی طیور بازداشت شده است، پس از انتقال به کلانتری به سرقت‌هایش با همدستی با چند معتاد دیگر اعتراف کرد. پسر 17 ساله درخصوص سرقت‌هایش به افسر دایره تجسس یکی از کلانتری‌های اصفهان گفت: هشت ساله بودم که به همراه دوستانم به قهوه خانه می‌رفتیم و سفارش قلیان می‌دادیم‌، فکر می‌کردیم دیگر ما هم بزرگ شده‌ایم. بعد از مدتی از قهوه خانه خسته شدیم و برای قلیان کشیدن به پارک و جاهای خلوت رفتیم.

پسر نوجوان ادامه داد: بعد از قلیان نوبت به سیگار رسید، یکی از دوستانم سیگار را به دستم داد. سیگاری که برای تفریح می‌کشیدم، در مدت زمان کوتاهی به آن معتاد شدم. منتظر بودم تا مدرسه تعطیل شود و جای خلوتی را پیدا کنم تا سیگار بکشم.

پسر 17 ساله ادامه داد: سیگار اما تنها خلاف من نبود، 11 سالم بود که به خانه دوست پدرم دعوت شدیم و من دوست پدرم را سر بساط مواد دیدم. او به من مواد تعارف کرد و من هم کشیدم.

متهم جوان گفت: از آن به بعد، من برای رفتن به خانه دوست پدرم لحظه شماری می‌کردم. هر زمانی به منزلش می‌رفتم مواد می‌کشیدیم و اعتیاد به مواد نیز آغاز شد. اوایل از مواد پدر و دایی‌ام کش می‌رفتم و آنها که ترک کردند از پول تو جیبی‌ام.

پویا، متهم 17 ساله گفت: 17 سالم که شد معتاد حرفه‌ای بودم.چند وقتی هم هست که هروئین می‌کشم، دوستانی که سال گذشته با آنها آشنا شدم، مواد صنعتی می‌کشیدند و من هم با آنها همگام شدم.

او ادامه داد: اعتیادم آنقدر بالا رفته بود که برای خرج مواد به پول نیاز داشتم و با دوستانم راهی سرقت شدیم.خرجم آنقدر بالا رفته بود که دیگر پول تو جیبی‌ها کفاف خرج و مخارجم را نمی‌داد.

با اعتراف پسر جوان به سرقت‌هایش، تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی‌اش ادامه دارد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------