آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

قتل باجناق به خاطر یک کاپشن



مرد جوان زمانی که متوجه شد باجناق معتادش کاپشن وی را دزدیده و با آن مواد مخدر خریده او را با ضربه چوب به قتل رساند. متهم به قتل برای فاش نشدن راز این جنایت همسر مقتول و فرزندان او را به مرگ تهدید کرده بود.

 به گزارش جام‌جم ، سیزدهم دی ماه سال گذشته زنی در تماس با ماموران کلانتری فردوسیه شهرستان شهریار در غرب استان تهران از مرگ شوهرش خبر داد.

ماموران کلانتری با حضور در خانه این زن در باغی در شهریار با جسد حبیب 24 ساله روبه‌رو شدند. هیچ آثاری از درگیری روی بدن او نبود، اما چند لکه خون روی پیراهنش دیده می‌شد. با توجه به مرگ مشکوک این مرد، جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین با هماهنگی قضایی همسر او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران منتقل شد. این زن در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: همسرم هروئین مصرف می‌کرد و معتاد بود. او بعد از ازدواج مرا هم معتاد کرد. شب قبل از خانه بیرون رفت و بعد از تهیه مواد مخدر دوباره بازگشت. بدون هیچ حرفی خوابید، اما صبح دیگر بیدار نشد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرا، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از مرگ مرد جوان ادامه داشت تا این که با گذشت چند ماه از این ماجرا دو هفته پیش پزشکی قانونی نظر داد که او بر اثر اصابت جسمی سخت به جمجمه‌اش و خونریزی داخلی فوت کرده است.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. فاطمه همسر مقتول دوباره بازجویی شد و سرانجام قفل سکوت خود را بعد از ماه‌ها شکست و گفت عامل جنایت شوهر خواهرش است و از ترس جان خود و دو فرزندش راز این جنایت را پنهان کرده است.

وی که تنها شاهد جنایت بود به افسر بازجو گفت: شوهرم برای تامین هزینه اعتیاد خودش و من و هزینه زندگی خانواده چهار نفره‌مان وسایل داخل خودرو را می‌دزدید و به خانه‌ها دستبرد می‌زد. عصر روز حادثه شوهرم پولی در خانه نداشت که مواد مخدر بخرد بنابراین کاپشن شوهر خواهرم که خانه ما جا مانده بود را برداشت و با تن کردن آن بیرون رفت. ساعت یک بامداد روز بعد با شنیدن سروصدای شوهرم بیدار شدم.

همسر مقتول تصریح کرد: شوهر خواهرم در حال کتک زدن همسرم بود. شوهرم کاپشن او را فروخته و با پول آن مواد مخدر خریده و مصرف کرده بود. با بالا گرفتن درگیری، شوهر خواهرم با چوبی که همراهش آورده بود، ضربه‌هایی محکم به سر همسرم زد.

وی گفت: شوهرم کشان‌کشان به سمت اتاق خواب رفت و بیرون نیامد. خواستم او را به بیمارستان برسانم که نشد. شوهر خواهرم تهدید کرد که اگر موضوع را به کسی بگویم، من و دو فرزندم را خواهد کشت.

با گفته‌های این زن، ماموران به تعقیب قاتل فراری پرداختند و او دو روز پیش دستگیر شد. زمانی که متهم به قتل در مواجهه با همسر مقتول قرار گرفت گفته‌های وی را تائید کرد و گفت به دلیل این که مقتول کاپشن وی را دزدیده و با فروش آن مواد خریده او را کشته است. با اعتراف متهم به قتل او صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------