آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

مرگ تلخ 3 کوهنورد بعد از صعود به قله کرکس +عکس



واژگونی خودروی شاسی بلند در جاده قدیم بادرود ـ نطنز مرگ سه سرنشین آن را رقم زد. افراد کشته شده کوهنوردانی بودند که پس از صعود به قله کرکس در حال بازگشت به خانه‌هایشان بودندکه این حادثه تلخ برایشان رقم خورد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز     

عبدالعظیم شکاری، رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بادرود به جام‌جم گفت: ساعت 5 بامداد جمعه 12 نفر ازکوهنوردان بادرودی در قالب دو گروه از مسیر اوره و کشه برای صعود به قله کرکس حرکت کردند. آنها هنگام عصر و پس از صعود به قله، به سمت خودروهایشان بازگشتند تا به خانه‌هایشان بروند.

وی اضافه کرد: سه نفر از کوهنوردان به نام‌های فخرالدین و علیرضا شریفی‌مقدم که با هم برادر بودند، همراه دوستشان به نام نورالله احمدی سوار خودروی شاسی بلند شدند تا بازگردند که در جاده قدیم بادرود نطنز خودرو واژگون شده و هر سه کوهنور در دم کشته شدند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز     
عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان نیز در این باره گفت: ساعت 19 و 6 دقیقه با گزارش واژگونی این خودرو، امدادگران اورژانس به محل تصادف در جاده قدیم بادرود ـ نطنز اعزام و متوجه شدند هر سه نفر کوهنورد 50 تا 55 ساله در محل تصادف فوت کرده‌اند. بررسی‌های اولیه پلیسی نشان می‌داد که سرعت بالا و خروج خودرو از جاده و برخورد با تپه، باعث واژگونی خودرو و وقوع این حادثه تلخ شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------