حکم اعدام برای مردی که از کانال کولر وارد خانه یک زن شد و به او تعرض کرد



مرد جوانی که حین مرخصی از زندان از کانال کولر وارد منزلی شده و نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بود، به اعدام محکوم شد.

 به گزارش   خبرجنوب ؛تحقيقات پليس در اينباره از چندی قبل آغاز شد. آن روز زنی به دادسراي امور جنايي شیراز رفت و گفت شب گذشته مردي ناشناس او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.


زن جوان در توضيح اين ماجرا گفت: نیمه شب تک و تنها در خانه بودم. ناگهان متوجه سر و صدایی شدم. از اتاق بیرون آمده و دنبال این بودم که متوجه شوم سرو صدا مربوط به چیست اما همان موقع مرد جوانی به من نزديك شد و يك اسلحه زير گلويم گذاشت و من را وادار كرد ساکت در گوشه ای بنشینم.


زن جوان ادامه داد: مرد جوان تهدید کرد که اگر کوچکترین سر و صدایی بکنم مرا می کشد. دستها و پاهايم را بست. وحشت كرده بودم و با گريه التماس ميكردم كه رهايم كند اما او مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از سرقت از منزل فرار کرد.


او تهديد كرد كه اگر شكايت كنم و موضوع را به خانوادهام بگويم، فيلم هایی که از من گرفته را پخش ميكند و آبرويم را ميبرد. فيلم را كه ديدم وحشتم بيشتر شد. او گفت كسي جرأت ندارد از او شكايت كند.


مجرم سابقه دار
با اظهارات اين زن جوان بازپرس دادسراي امور جنايي تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي را مأمور شناسايي و دستگيري مرد شيطانصفت كرد. شاکی مشخصات متهم را چهره نگاری کرد. از سوي ديگر مأموران با كمك وی توانستند به چهره فرضي متهم دست يابند كه مطابقت تصوير چهرهنگاري شده با عكسهاي مجرمان سابقه دار نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت.


كارآگاهان متوجه شدند كه متهم جواني است كه به تازگی از زندان مرخصی گرفته است. به اين ترتيب وي چندی قبل دستگير شد اما با وجود اينكه شاکی او را شناسايي كرد، جرمش را انكار و مدعي شد بيگناه است.


در چنين شرايطي بازپرس جنايي برای وی قرار صادر و پرونده به دادگاه کیفری فارس ارسال شد. در جلسه دادگاه متهم اقراركردكه طریق کانال کولر وارد منزل زن تنها شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.متهم در ادامه جلسه دادگاه بیان کرد پس از آن با سرقت از منزل وی متواری شده است. بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و هیات قضایی دادگاه کیفری وی را به اعدام محکوم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------