تصویر دزد مشتریان بازار تهران منتشر شد



پلیس عکسی از دزد حرفه‌ای محدوده بازار تهران و خیابان بهشت منتشر کرد.

به گزار باشگاه خبرنگاران جوان، چهارم اردبیهشت ماه فردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأمورین اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش توسط تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 و به شیوه موبایل قاپی به سرقت رفته است.

پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "موبایل قاپی" و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته:
مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 04/02/1395 در محدوده بازار به صورت پیاده در حال صحبت با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت [ طرح ] هوندا 125 ، به من نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به قاپیدن گوشی کرده و از محل متواری شد ".

شناسایی و دستگیری متهم:
در ادامه اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ در شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از خریداران گوشی های تلفن همراه مسروقه در محدوده میدان شوش شدند ؛ با دستگیری این شخص ، وی به خرید گوشی های تلفن همراه از یکی از سارقین موبایل بنام "سامان" اعتراف کرد.

 اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز


با معرفی "سامان. خ" (19 ساله) از سوی خریدار گوشی های تلفن همراه مسروقه ، بلافاصله وی بعنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه موبایل قاپی که به صورت تک نفره سرقت هایش را انجام می دهد، مورد شناسایی قرار گرفت ؛ با شناسایی مخفیگاه سامان در منطقه فردیس کرج، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به شهرستان کرج اعزام و سامان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

"سامان. خ" پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی و مواجه حضوری با خریدار گوشی های تلفن همراه مسروقه مجبور به اعتراف شد و صراحتا به دهها فقره سرقت در مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدود بازار تهران ، خیابان بهشت، میدان فردوسی، سعدی و همچنین فدائیان اسلام، مجاهدین اسلامی، مخبر الدوله و ... اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: " با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام دهها فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی، شناسایی متهم توسط تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی از سوی متهم و همچنین مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر "سامان . خ" از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی در میدان پانزدهم خرداد مراجعه نمایند".

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------