مامور ناجا قلابی در خانه مجردی‌ دستگیر شد/کلاهبرداری با جعل احکام دادگستری



خلافکار سابقه دار که با جعل احکام دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی به کلانتری 125 یوسف آباد مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری توسط شخصی به هویت "جابر" پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تخصصی  این یگان قرار گرفت.

ماموران در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند متهم ضمن جعل احکام نظامی و انتظامی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند به همین منظور نتیجه تحقیقات به مقام قضایی ارجاع شد و دستور دستگیری متهم از سوی بازپرس داسرای ناحیه 2 تهران صار شد.

در ادامه  ماموران اقدامات خود را آغاز و پس از 3 ماه کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم که یک  منزل مجردی بود را در محدوده خیابان ایران زمین شناسائی و پس از اخذ دستورات لازم از بازپرس پرونده  پس از ورود به منزل متهم را دستگیر کردند.

 سرهنگ رحمان نعمتی، سرکلانتر سوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از بازرسی از محل اختفا متهم (منزل مجردی) مدارک جعلی شامل تعدادی احکام قضائی،نظامی و انتظامی و چندین قطعه کارت شناسایی جعلی کشف شد که در این رابطه از متهم  سابقه دار  تحقیق شد که به جرائم خود مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری از شهروندان تحت پوشش وکیل پایه یک دادگستری و همچنین مامور ناجا معترف شد.

 سرکلانتر سوم پلیس پایتخت  خاطر نشان کرد: پرونده متهم جهت تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم و همچنین شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------