دعواي مرگبار زوج جوان بر سر مالكيت سند




اخبار حوادث - دعواي مرگبار زوج جوان بر سر مالكيت سند

دعوای زوج جوانی بر سر مالکیت یک سند با قتل یکی از آنان پایان گرفت.چند روز قبل پلیس آگاهی نیروی انتظامی پیشوا از یک مورد قتل مطلع شد و سپس ماموران انتظامی به طرف محل جنایت حرکت کردند.

به گزارش قانون، کارآگاهان  در محل با جسد یک زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو به شکل هولناکی به قتل رسیده بود مواجه شده و سریعا اقدامات گسترده خود را در خصوص شناسایی قاتل آغاز کردند.

عوامل انتظامی در بررسی‌های خود دریافتند که زن و شوهری جوان برای انتقال سند یک ملک با یکدیگر اختلاف نظر داشتند و این اختلاف به درگیری و مشاجره بین این دو نفر ختم شده بود.

در نهایت روزی این اختلاف بالا گرفته و شوهر جوان با ضربات چاقو همسر خود را از پای در می آورد و به زندگی زناشویی‌شان نيز پایان می دهد.

در ادامه کارآگاهان با جمع‌آوری اطلاعات در کمتر از 30‌دقیقه قاتل زن جوان را ردیابی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به فرماندهی انتظامی پیشوا انتقال دادند.

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا  سرهنگ آدینه وند درباره این خبر گفت: این مرد جوان در بازجویی های تخصصی توسط مأموران نیروی انتظامی پیشوا، به جرم خود اعتراف کرده و اختلاف بر سر یک سند ملکی را علت به قتل رساندن همسرش اعلام کرد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات تکان دهنده این مرد جوان و تکمیل پرونده، مجرم به مراجع قضایی تحویل داده شد.
اخبار حوادث - قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------