ابهام در سلامت روانی قاتل سپهر کوچولو +عکس



 اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز

سلامت روانی عامل جنایت هولناک در محله وحدت اسلامی که گلوی پسر ده‌ساله‌ای را بریده بود، برای دومین بار توسط متخصصان پزشکی قانونی بررسی شد.

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به پرونده قتل هولناک سپهر کوچولو ساعت 14 و 30 دقیقه دهم شهریور سال گذشته همزمان با کشف جسد پسربچه مقابل خانه‌شان در محله وحدت اسلامی آغاز شد.سپهر برای خرید از خانه خارج شده و ده دقیقه بعد جسدش در حالی که سرش بریده شده بود، مقابل خانه‌شان پیدا شد.

تحقیقات پلیس از اهالی نشان داد، آنها در زمان قتل، مردی با لباس آبی نفتی را دیده‌اند که سراسیمه و در حالی که چاقویی در دست داشته، از کوچه فرار کرده است.

ماموران با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمانی در نزدیکی محل جنایت، متوجه شدند مردی جوان پشت سر مقتول وارد کوچه شده و پس از دقایقی چاقو به دست از کوچه خارج شده است. سه روز بعد با تحقیقات گسترده قاتل سپهر کوچولو در حالی که لباسش خونی بود، حوالی چهارراه گلوبندک شناسایی و دستگیر شد.

عامل جنایت که خود را اشکان 35 ساله معرفی می‌کرد، در تحقیقات با اعتراف به قتل گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و همزمان تحت درمان روانپزشکی هستم. روز حادثه صدایی را شنیدم که می‌گفت چاقو را بردار و به خیابان برو. وقتی وارد کوچه شدم، سپهر را دیدم. پسربچه را پیش از این در رویاهایم دیده بودم. هیچ چیزی از صحنه جنایت به یاد نمی‌آورم و نمی‌دانم سپهر چگونه به قتل رسیده است.

با اظهارات قاتل 35 ساله، او با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

 اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز


متهم اواخر سال گذشته به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد که متخصصان پس از معاینه اشکان، نظری قطعی درباره جنون یا سلامت روانی قاتل ندادند. در ادامه قاضی درخواست کرد متهم دوباره معاینه شود که روز سه‌شنبه دومین جلسه کمیسیون پزشکی قانونی برگزار شد.

دیروز در حالی که متهم به دادسرا منتقل شده بود، نظر تیم پزشکی اعلام شد که در این نظریه پزشکان خواستار تحت نظر قرار گرفتن متهم شدند. مادر سپهر دیروز در گفت‌وگو با جام‌جم اظهار کرد: نزدیک به یک سال از قتل پسرم گذشت، اما هنوز پرونده او برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال نشده است. دوبار تاکنون قاتل پسرم در پزشکی قانونی معاینه شده، اما هنوز نظر قطعی در این باره اعلام نشده است. طولانی شدن روند پرونده در روحیه من و دخترم تاثیر منفی گذاشته است. دخترم هنوز صحنه قتل را فراموش نکرده و تصمیم گرفته‌ایم خانه‌مان را عوض کنیم.

 اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز


وی ادامه داد: بازپرس یکشنبه من و همسرم را به دادسرا احضار کرده و امیدواریم بعد از این جلسه و گزارش پزشکی قانونی، تکلیف پرونده مشخص شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------