آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

هلاكت دو شرور مسلح در درگيري مسلحانه با پليس فسا



 فرمانده انتظامي استان فارس از انجام يك عمليات گسترده پليس در شهرستان "فسا" خبر داد و گفت: در اين عمليات دو شرور مسلح توسط مأموران به هلاكت رسيدند.

به گزارش انتخاب، سردار احمد علي گودرزي در این باره گفت: در پي تحركات و ناامني هاي ايجاد شده توسط دو شرور مسلح در شهرستان فسا و بخش "ششده و قره بلاغ" اين شهرستان، شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور كار مأموران قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: در همين راستا مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و شناسايي محل حضور اين افراد در يكي از روستاهاي اين بخش، به محل مورد نظر اعزام و آنجا را محاصره کردند.
 
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: مأموران از اين افراد خواستند که خود را تسليم کنند اما آنها بدون توجه به اخطار پليس، اقدام به تير اندازي به سوي مأموران كردند.
 
گودرزي افزود: پس از چند ساعت درگيري و تير اندازي بين مأموران و افراد شرور در نهايت هر دو نفر شرور توسط مأموران به هلاكت رسيدند.
 
وي گفت: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد مقادير زيادي سلاح شامل دو قبضه كلاش، يك قبضه سيمينوف، دو قبضه كلت، سه قبضه اسلحه سوزني، يك قبضه قناسه و مقدار زيادي مهمات ديگر كشف شد.
 
فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: اين افراد در سوابق خود اقداماتي نظير شرارت، عربده كشي، ايجاد ناامني و درگيري در شهرستان را داشتند.
 
براساس گزارش سایت پلیس، گودرزي در پايان هشدار داد : پليس فارس با افرادي كه بخواهند به هر نحوي امنيت مردم را به مخاطره بيندازند و احساس ناامني را در جامعه به وجود آورند، به شدت برخورد مي كند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------