معلق ماندن خودرو میان زمین و هوا در پل گاندی تهران!




اخبار حوادث - معلق ماندن خودرو میان زمین و هوا در پل گاندی تهران!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات دو حادثه معلق ماندن خودرو میان زمین و هوا و سقوط مرگبار کارگران ساختمانی را تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 9:56  امروز معلق مانده یک دستگاه خودرو روی پل گاندی به آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی اولیه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان که حامل بار لبنیات بود به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از خارج شدن از مسیر روی پل گاندی معلق ماند.

وی ادامه داد: راننده توانسته بود از خودرو خارج شده اما هر لحظه امکان سقوط خودرو روی اتوبان همت بود. آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ایمنی توانستند خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به محل امنی منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام حادثه سقوط مرگبار کارگر ساختمانی گفت: ساعت 7:30 امروز سقوط کارگران ساختمانی از ارتفاع به آتش نشانی اعلام شد. بی درنگ دو ایستگاه به محل حادثه در بلوار سیمون بولیوار اعزام شد. پس از حضور ماموران آتش نشانی مشخص شد دو کارگر 20 و 30 ساله در حال کار در طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت بودند که به علت نامعلومی به طبقه منفی یک سقوط کردند.

به گفته ملکی، آتش نشانان بی درنگ دو کارگر را خارج کردند که متاسفانه کارگر 30 ساله به علت شدت جراحت جانش را از دست داده بود. کارگر 20 ساله نیز که به شدت مجروح شده بود به مراکز درمانی منتقل شد.
اخبار حوادث -  مهر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------