برادرزاده ناخلف حساب عموی خود را خالی کرد



 با تلاش ماموران پلیس فتا استان فردی که از حساب عموی خود مبلغ 270میلیون ریال به صورت غیرمجاز از طریق همراه بانک تلفن همراه خود برداشت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 به  گزارش خبرجنوب؛رئيس پليس فتا استان فارس گفت: در این پرونده که شاکی آن مردی 42 ساله می باشد مدعی شد؛ از حسابش 270میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده و از نحوه دسترسی متهم به اطلاعات حساب بانکیش بی خبر است.


سرهنگ سيدموسي حسيني ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع ، شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار داده و ظرف مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهم شدند.
وي اظهار كرد: شاکی اطلاعات حساب بانکی خود را در تلفن همراهش ذخیره کرده و از آنجایی که متهم از نزدیکان خانوادگی شاکی بوده است، از این موضوع با خبر بوده و پس از به دست آوردن این اطلاعات، اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه های مختلف و خرید تبلت و شارژ تلفن همراه به تعداد زیاد از حساب وی كرده است.


رئيس پليس فتا استان فارس گفت: متهم در این باره مي گويد؛ هرگاه با عمویم جهت خرید و یا امور بانکی به فروشگاه و یا بانک ها مراجعه می کردیم، رمز و مشخصات کارت ها و حسابهای بانکی خود را با استفاده ازحافظه گوشی تلفن همراه خود وارد میکرد و زمانی که متوجه شدم تمام اطلاعات حساب های بانکی وی در گوشی تلفن همراهش ذخیره می باشد تصمیم به برداشت از حساب و خرید های اینترنتی گرفتم.


سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست كرد: اطلاعات حسابهای بانکی خود را بر روی تلفن همراه و حافظه های قابل حمل ذخیره نکرده و همواره رمز عبور حساب خود را به صورت دورهای تغییر داده و از رموزی استفاده كنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------