منفجر كردن خانه پدرزن با بمب دست‌ساز



داماد يك خانواده براي اينكه همسرش را ‏مجبور كند به خانه برگردد، بخشي از خانه پدرزنش ‏را با بمبي دست‌ساز منفجر كرد. پليس مشهد ‏مي‌گويد عامل انفجار پيش از اين به دليل اختلافات ‏خانوادگي، به مراجع قضايي شكايت كرده بود اما در ‏ادامه تصميم گرفت براي ترساندن همسر و پدرزنش، ‏از بمب دست‌ساز استفاده كند.

 به  گزارش اعتماد ؛‏شدت انفجار ناشي از اين بمب به حدي بوده كه به ‏گفته آتش‌نشاني، شيشه‌هاي ساختمان‌هاي مجاور تا ‏شعاع ١٥٠ متري را فرو ريخته است.

 

داماد خانواده ‏بمب را از پنجره يكي از اتاق خواب‌هاي خانه ‏پدرزنش آويزان كرده بود اما در زمان انفجار، هيچ ‏يك از چهار عضو خانواده در اتاق خواب نبودند و ‏حادثه به آنها آسيبي وارد نكرده است. ‏برخي شاهدان، لحظاتي قبل از انفجار، مردي جوان ‏را ديده‌اند كه پس از پياده شدن از يك خودروي ‏پرايد، كيسه نايلوني مشكي رنگي را پشت پنجره ‏خانه شاكي قرار داده و لحظاتي پس از ترك محل ‏آن كيسه منفجر شده است. پدرزن متهم در همان ‏ابتداي تحقيقات به پليس گفته است كه دامادش ‏اين كار را به دليل اختلافاتش با آنها انجام داده است. ‏

 

فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام وقوع حادثه ‏در نيمه شب جمعه، از آغاز تحقيقات پليسي براي ‏دستگيري عامل انفجار خبر داد و به فارس گفت: ‏‏«بر اساس اطلاعات به دست آمده، داماد خانواده كه ‏با همسر و پدرخانمش مشكل خانوادگي داشته، ‏درصدد انتقام‌جويي برآمده و مسبب انفجار در ‏خيابان بهار بوده است.

 

او يك بار با مراجعه به دستگاه ‏قضايي اقدام ضعيفي انجام داده بود و در مرحله دوم ‏با انجام يك حركت ابتكاري قصد ترساندن خانواده ‏همسرش را داشته به اين اميد كه او در پي اين ‏اقدام، اختلافات را كنار بگذارد و به خانه برگردد.»‏ سردار بهمن اميري‌مقدم با تاكيد بر برخورد مناسب ‏قضايي در اين خصوص، درباره نوع ماده منفجره ‏استفاده شده نيز گفت: «پليس در حال بررسي ‏جزييات بيشتر است تا متوجه شود انفجار بر اثر ‏چه موادي رخ‌ داده است. برخورد قضايي در اين ‏حادثه مناسب خواهد بود.»‏

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------