جزئیات اعتراف قاتل خواهر شهید لاجوردی




اخبار حوادث - جزئیات اعتراف قاتل خواهر شهید لاجوردی

يك زن عامل قتل خواهر شهيد لاجوردي بود. قاتل مدعي شده با انگيزه اختلافات خانوادگي دست به قتل زده است.خواهر شهيد لاجوردي، دادستان اسبق تهران روز سه‌شنبه هفته گذشته ناپديد شد.

خانواده زن سالخورده با مراجعه به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران از ناپديد شدن مرموز او در شرق تهران خبر دادند.تحقيقات براي يافتن وي آغاز شده بود كه كارگري روز چهارشنبه هراسان خود را به ماموران رساند و از كشف جسدي خبر داد.در ادامه تيمي از ماموران پليس دماوند راهي محل كشف جسد شدند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، جسد متعلق به زني است كه پس از قتل در محل ديگري در ميان پتو پيچيده شده و در حاشيه شهر دماوند رها شده بود.

در ادامه تحقيقات روشن شد جسد متعلق به خواهر شهيد لاجوردي است كه با انگيزه اي نامشخص به قتل رسيده بود. در حالي كه شايعاتي در خصوص ترور خواهر شهيد لاجوردي در رسانه‌ها منتشر شده بود، عصر پنج شنبه سردار احمدرضا رادان در مصاحبه اي اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت که انگیزه او از قتل غیر سیاسی بوده است. حسین لاجوردی، فرزند شهید لاجوردی نيز در مصاحبه اي اعلام كرد، خواهر شهید لاجوردی 70 سال سن داشت و دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه در منزل وی باز بوده و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.

 

لاجوردی همچنین گفته بود که این اتفاق یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاس‌شان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است.در حال حاضر رسيدگي به اين پرونده در پليس آگاهي دماوند ادامه دارد و ماموران در حال تحقيق از متهم به قتل هستند.

 عامل اين جنايت كه يك زن است در بازجويي‌ها گفته، من با مقتول اختلاف شديدي داشتم. او مخالف ازدواج من و همسرم بود. و در اين مدت اين موضوع آزارم مي داد. روز حادثه با هم اختلاف پيدا كرده و من ضربه اي محكم به سر او وارد كردم كه باعث مرگش شد. وي ادامه داد: پس از قتل، جسد را به حاشيه شهر دماوند منتقل كرده و آنجا رها كردم.تحقيقات در خصوص ادعاهاي متهم به قتل همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - قانون
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------