قاتل پدر ، مادر و خواهر بخاطر جنون در بیمارستان بستری شد + عکس



پسر جوانی که سه نفر از اعضای خانواد‌ه‌اش شامل مادر، پدر و خواهر خود را به قتل رسانده بود، پس از تأیید جنونش در بیمارستان روانی تحت نظر بستری شد.

 به گزارش  ایران ؛حدود ساعت 20 بیست و یکم مرداد ماه سال گذشته وقوع جنایتی در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در خیابان بهار منطقه شهرک غرب از سوی مأموران کلانتری 134 شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

دقایقی بعد سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جرم حاضر و مشخص شد پسر سی و پنج ساله‌ای به نام حامد در یک اقدام جنون‌آمیز پدر، مادر و خواهرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است که پدر وی به دلیل شدت جراحات در محل جنایت جان باخته بود و مادر و خواهر وی به بیمارستان منتقل شدند.

 اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث , حوادث  روز

با توجه به اینکه حامد در محل وقوع جرم حضور داشت به دستور بازپرس پرونده دستگیر و تحقیقات از وی درباره علت این اقدام جنون‌آمیز آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: هشت سال پیش به دختری علاقه‌مند شدم و از خانواده‌ام خواستم که برایم به خواستگاری بروند اما آنها بهانه می‌آوردند، همان سال برادرم که هفت سال از من کوچکتر بود، در یک نزاع مقابل پاساژ گلستان به قتل رسید، برادرم را بسیار دوست داشتم به همین خاطر خواستگاری را عقب انداختم تا اینکه چند روز قبل با آن دختر تماس گرفتم و از وی خواستگاری کردم اما وی گفت ازدواج کرده است همچنین از من خواست که دیگر مزاحمش نشوم، من بسیار ناراحت شدم، امروز به مادرم گفتم چرا به خواستگاری نمی‌ر‌‌وید که او گفت کسی به تو زن نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از حرف مادرم بسیار عصبانی شدم و به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و ضربه‌ای به میز تلویزیون زدم، سپس به پدرم حمله کردم و او روی زمین افتاد، بعد نیز با چاقو به سمت خواهر و مادرم رفتم و آنها را زخمی کردم.

حامد همچنین مدعی شد که چندین بار توسط پدر و مادرش در بیمارستان مهرگان و روزبه بستری و بعد از مدتی مرخص شده است.

تحقیقات از مادر حامد که در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بهمن بستری بود نیز انجام شد و وی که حال نامساعدی داشت به مأموران گفت: حامد مشکل روحی و روانی داشت و قرص می‌خورد اما امروز قرص نخورده بود که ابتدا به پدرش و بعد به من و خواهرش حمله کرد.

ساعتی از قتل پدر خانواده نگذشته بود که مادر و خواهر حامد نیز به دلیل شدت جراحات وارده جانشان را از دست دادند.

حامد برای انجام تست روانی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان کمیسیون روانپزشکی قانونی جنون متهم را در حین ارتکاب سه فقره قتل تأیید کردند، در نهایت پرونده منجر به صدور قرار موقوفی منع تعقیب شد و حامد نیز به لحاظ داشتن حالت خطرناک در بیمارستان روانی تحت‌نظر است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------